یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
الیگودرز

حوزه/امام جمعه الیگودرز گفت: برای عزت، اقتدار، امنیت و پیشرفت کشور به رئیس جمهوری در تراز اهداف انقلاب اسلامی و شایسته ملت ایران نیاز داریم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام مهدی سرلک امام جمعه الیگودرز امروز در مراسم اربعین شهدای خدمت و گرامیداشت شهدای هفت تیر در مسجد جامع الیگودرز با بیان اینکه راه و سیره شهدا ادامه دارد افزود: مردم ولایی و انقلابی ایران اسلامی قدردان خون هستند و تا پای جان حافظ ارزش های اسلام و انقلاب هستند.

وی با اشاره به شخصیت تأثیرگذار شهیدان آیت الله بهشتی و حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در انقلاب اسلامی و خدمتگزاری به مردم افزود: این دو شهید بزرگ الگویی کم نظیر خدمت به انقلاب و مردم هستند، مردانی که تا آخرین لحظه عمرشان از انقلاب و ارزش های اسلامی دفاع کردند و در راه حق و خدمت صادقانه و خالصانه به مردم جانفشانی کردند.

امام جمعه الیگودرز با بیان اینکه امروز برای عزت، اقتدار، امنیت و پیشرفت کشور به رئیس جمهوری در تراز اهداف انقلاب اسلامی و شایسته ملت ایران نیاز داریم خاطر نشان کرد: مردم فردا با حضور حداکثری خود در مای صندوق های رای و انتخابی اصلح و کارآمد بار دیگر نقشه های دشمنان را خنثی خواهند کرد.

حجت الاسلام سرلک با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات موجب اقتدار و عزت روزافزون نظام خواهد شد گفت : مردم فردا با دیگر با مشارکت بالا در انتخابات دشمنان نظام و انقلاب را مایوس و برگ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار این نظام به ثبت خواهند رساند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha